Sunday, May 8, 2011

Terima Kasih Ibu..

sibuk sesangat sampai terasa da lme x mencoret isi hati kat sini...sabtu lepas cousin cik anisz da selamat menjadi tunangan  org.Pasnie turn my sis lak n then bru cik anisz(tapi ktorg berdua pnyer turn x tau lah ble lak hahah)semalam ahad 8/5/2011 bersamaan hari ibu,igat nk wt entri nie semalam tp semalam pagi-pagi da kene kuar g Penyerahan Netbok 1 Malaysia kat area Tanjung Malim,balik pulak lewat ptg so da penat kul 9.00 da masuk tdo so enty nie wt lah arini...
pagi-pagi lepas breakfast salam mak sblm gerak g penyerahan netbok,cium ckit n wish selamat hari ibu..sebelum nek kete pn mak sempat cter my little sis yg kat MRSM tu call,wish selamat hari ibu n minta ampun kat mak.n mak ckp "adik,mak x mintak adik hadiah kan mak hadiah yg besar2,cume mak mtk adik hadiah kan mak kejayaan adik jer...
aku sempat terpikir mmg x kan ada mak yg nk mtk hadiah yg mahal2 dr anak-anaknya cukup sekadar kejayaan..kalu kita sbgai anak-anak pn mampu bagi si ibu istana emas pn  masih belum sama besar dgn pengorbanan yg diberikan kt kte..


ucapan untuk si Ibu A.K.A Pn Sapiah:
terima kasih ibu sebab selalu jga saya mse saya sakit,
terima kasih ibu sebab selalu masak kan makanan kegemaran saya,
terima kasih ibu sebab selalu teman kan sy buat keje hingga larut malam bila saya ada keje yg bnyk,
terima kasih ibu sebab marah dan pukul saya mse sy jd budak yg paling degil,
terima kasih ibu sebab selalu jenguk sy sebelum masuk tdo,
terima kasih ibu sebab ajar sy memasak,
terima kasih ibu sebab selalu menasihati sy,
terima kasih ibu sebab selalu menjadi pendengar terbaik sy
terima kasih ibu untuk setiap doa ibu yg mengiringi perjalan kehidupan sy,
terima kasih ibu untuk susu yg ibu beri kan,
terima kasih ibu sebab telah memberikan saya peluang untuk melihat dunia ciptaan yg Esa


harapan cik Anisz
saya x nk jd anak yg lupa kan si ibu,
saya x nk jadi anak x tahu mengenang budi,
saya harap 1 ari nt sy mampu membahagiakan si ibu,
saya harap 1 ari nt sy dapat tunai kan setiap keinginan si ibu,
saya harap 1 ari nt ble si ibu sudah meninggalkan sy, sy leh memandikan jenazah nya...

p/s:ttbe teringat cter Mr R mse kecik2..nk bg mak hadiah hari ibu kt mak die tp balut hadiah dpan mak...heheeh

No comments:

Post a Comment