Thursday, May 31, 2012

"Sweet & Dangerous"

"I know that you are just like me
Oversensitive
We're an ordinary breed
Take it everything for much more than it means
Well it's dangerous
And it's sweet"

Kadang-kadang melayan karenah kanak-kanak ribena aku ni sungguh memaniskan.
Yang manis sanggup melayan tentunya En Panggeran sayang...
Gatai badan aku dok ajak die main permainan nie..

*Sayang ,sila senaraikan ape saje yg ter lintas dlm kepala botak kamu bile bercakap pasal wanita bernama Norhasniza Mishan.

Ini yang disenaraikan oleh En Rozaim A'adika.
  1. manja
  2. kuat berjalan
  3. suke berbelanja
  4. nak kawen cepat
  5. kadang ada angin suka marah-marah
  6. suke makan aiskirm
  7. suke membazir
  8. comel
  9. Kuat cemburu melebihi sy
*Si Manis,sila senaraikan pula apa yang terlintas dalam pemikiran kamu bila bercakap pasal mengenai jejaka bernama Rozaim A'adika.

Ini yang disenaraikan oleh Cik Norhasniza Mishan.
  1. suke makan ayam masak kicap
  2. tak suke makan laksa tapi kene makan kalau saya makan jugak
  3. tak suke makan aiskrim tp terpaksa suke sbb sy suke
  4. suka kanak-kanak
  5. tak suke pakai baju color putih sbb takut kotor
  6. tak suke kene panas
  7. tak suke tangkap gambar.
  8. suke sgt tolong org
  9. suke sgt layan karenah saya
  10. suke berjalan
  11. kalau saya minta apa-apa jarang sekali berkata tidak. (hanya berkata tidak bila permintaan boleh menimbulkan kejelesannya)
  12. kuat cemburu
  13. lebih bersabar berbanding saya.
Kesimpulan En Rozaim mengenai Cik Norhasniza
*bila jauh selalu nak marah-marah,bila dekat kemanjaannya terserlah.

Kesimpulan Cik Norhasniza mengenai En Rozaim
*Kadang-kadang garang,kadang-kadang penyabar tapi banyaknya penyayang.



p/s:you know you're in love when you can't sleep..because  reality is finally better than your dreams.

No comments:

Post a Comment