Tuesday, June 26, 2012

Al- Kisah Si Bear Besar....

"Aku bukan lemah tanpa cinta
Hanya tidak mampu sendiri tanpanya"

En Buah Apple msg ai last week.... (msg itu ai shuke! heheh)

Dia  :Kalau saya bg bear besar nak x?
Aku :nak! tapi takut..
Dia  :lah,takut npe pulak?
Aku :Dulu-dulu mak cakap nanti natang tu hidup...heheh memang x main dr kecik lah..
         nak bawak tidur lagi takut.
Dia  :xde lah...abis tu nak ape?
Aku : Pape jer.. (Malulah tanye soalan macm nie..Puiihh!! mcm haram jaddu peragai aku)

Orang cakap natang tu kalau ada dlm umah kite malaikat x masuk kan....so x mau lah simpan natang tu...aku suke tgk bear besar tp sebenarnyer dlm hati x penah punya hasrat nak simpan spesis tu....

#nak minta depan-depan malu, harap-harap dia baca blog ni hehehe....
"okay sayang,tanye sy nak ape kan...so sy rse sy nk request 101 kuntum rose merah,bagi mse bertunang pun x pe...hehehe (fiueeewwww!! malu...larik!!)


p/s : Harap-harap besday tahun ni ada abg posmen dtg umah hantar hadiah Oven ke?...hehehe boleh lah ai wat Pavlova heheh (Silalah sila hadiahkan sy Oven wat kek! heheh )




2 comments:

  1. weeewit..alahai..malu2 kambing pulak kak aneesz nie..hahaha..bertunang jgn lupa jempu..;)

    ReplyDelete
  2. hahahah insyallah ada jodoh heheh...mintak kat niza lah hadiah oven..leh x? heheh :P

    ReplyDelete