Tuesday, August 28, 2012

Kata Semangat Peranan Utama Untuk Berubah.

"Akan ku latih hatiku ini
Siap menerima apa saja
Tuhan ajari aku bersabar
Membimbing rasa di hatiku"

Captain : Are you ready kids?
Kids :Aye,aye captain!
Captain :i can't heearr you!!
Kids :Aye,aye ,captain!
Captain :Who lives in pineapple under the sea?
Kids : Spongebob square pants!

Kanak-kanak riang sedang mengarut disini...lama sudah guwa tak conteng bende yg karut disini...
Jom!! mengarut.. bukan mencarut!

selalu bf bg kata semangat tuk gf mereka yg chubby tunjuk perempuan kurus n then ckp "syg, i nak u kurus mcm tulah"

Tapi Mr R guwa bagi kata semangat lain..makan dalam serta pedih ulu hati..
Guwa mengaku guwa gemuk tp cumil (hahaha Perasan adalah sebuah perasaan)
Mr R tunjuk perempuan yg gemuk gila babai yang boleh di iktiraf gemuk gedempul n the ckp kat guwa "sayang,tgk tu... nak jd macam tu?"
Guwa "tak nak!"
Mr R " kalau tak nak jgn mkn banyak..."

Rasa nak minum Eno jer lepas dgr ayat die ni!


* Aku tak perlu penulis terbaik seperti Ahadiat Akashah untuk menulis kisah ini
  Aku tak perlu pelakon terbaik seperti Farid Kamil untuk menwatakkan kisah ini
  Yang aku perlu hanya Aku & Kamu untuk terus mewarnai kisah ini.

p/s:You seem quite shy, but you’re oh so cute..

No comments:

Post a Comment