Thursday, January 31, 2013

Antara Nilai & Harga


"Take time to realize
If you just realize what I just realized
Then we’d be perfect for each other
And we’ll never find another"


Dia kata : Cantik ke jam sy ni?

Aku kata: Cantiklah tgk spe yang pilih?

Dia kata : (Sambil senyum) limited edition kan..ssh nak carik color ni..

Aku kata : Haruslah.

Dia kata : Kawan nak beli 500..

Aku kata :(Membulatkan mata) awk beli 300, kwn nk beli 500? okay lah tu...

Dia kata : Tak nak jual..

Aku kata : Kenapa?

Dia kata : Sayang, saya beli dengan awak,dan awak yg pilih untuk sy.

Aku kata : So?

Dia kata: Sayang, apa yg saya beli dgn awak dan ianya adalah pilihan awk..ia sgt bernilai.

Aku kata : Sampai bila?

Dia kata : Sampai bila-bila...

Aku kata : Walaupun 1 hari nanti sy dah xde?

Dia Kata : Sampai bila-bila.

Aku senyap... selalu buat aku rse nak jejehkan air mata...terharu.nak nagis.



p/s : Apa ada pada tanda harga? Who Cares?

No comments:

Post a Comment