Wednesday, December 22, 2010

BukaN diRikU...

aku yakin sgt ramai perempuan kt malaysia nie gler ngn sinetron indon...pas2 yg kaum adam lak x puas ati npe perempuan minat gler tgk drama indon nie...cm abah aku lah kalu time mak aku nk tgk sinetron nie nt mulalah die ubah channel lain..cm aku pn mmg dr blaja dlu gler sinetron nie..budak umah aku sume gler nk tgk,kalu janji nk kuar jenjln kne blik sebelum sinetron mula @ pn kuar mlm trus sbb slalu sinetron nie ptg.kdg sbb klas abis lmbat nt nk blik jln jam ktorg pn amik penyelesaian ponteng..hahhaha jahat!jahat! tp x slalu lah...slalunye hero drama indon nie encem2,sbb 2 rmai perempuan kt malaysia nie gler nk tgk...Raffi Ahmad,Dirrly,Baim Wong,Randy pangalila rmai lg kalu nk sebut hero indon yg aku ske...ada 1 cter yg aku rse mmg popular tp aku x bpe minat sbb x logik gler cter 2...Bawang Putih Bawang Merah..seyis x ske cter 2 siap ada peri lak 2 btul2 merepek n xde motif pn nk tgk....
 Mcm bese pas blik keje duk lepak tgk tv...sinetron indon lah pe lg,Cinta Kirana da abis so tertunggu-tunggu gak cter ape yg bkal menggantikan Cinta Kirana....wow Bukan diriku tajuk sinetron bru..1st tgk rse da terpikat kot..cter nie  mmg x logik tp aku rse besh sgt..cbe byang kn kte da mati tp roh masuk kt dlm bdn org yg membunuh kte....ssh kn nk jlnni kehidupan cm2..msti kekasih ati n family benci gler kt jasad baru kte sbb jasad 2 yg tlah membunuh kte..ssh nyer nk jalani kehidupan...tp lg ssh kot jd sang kekasih ati ble penbunuh buah hati nyer berjiwa sprt buah hati...ssh kot nk trime kenyataan 2...pape x sbar lah nk tggu episod seterusnya...nsb baek episaod die x byk cm sinetron yg lain...juz ada 25 episod...yg penting enjoy ngn drama nie walau pn watak Baim wong x byk hihihi
p/s:penah simpan angan-angan nk kawen ngn Raffi Ahmad hihihi...gatai!

No comments:

Post a Comment