Friday, December 10, 2010

ku ada kam00....

aku suke lagu Adira ..Ku ada kam00...mungkin ramai org ske jgak lagu 2..ada org dedikasi kn lagu 2 tuk bf,gf..lagu 2 kalu dihayati lirik nye,btul2 menusuk kalbu...tuk aku lagu 2 aku nk dedikasikn tu abah aku "En Mishan Warsian.

Mse mula2 aku masuk sekolah darjah 1 abah yg anta smpai kt tmpat duduk,n then ble aku meningkat ke alam tingkatan mak ngn abah jgak yg teman n anta aku masuk ostel..ada kwn2 aku yg nek bas jer..adus kalu itu aku msti sdey sgt..ble aku umur 18 thn aku dpt sambung stdy kt kolej swasta..semua urusan aku mak abah yg uruskan smpai lah hari pendaftaran aku.aku terdgr abah sembang ngn ayah roomate aku..die risau sgt ble aku blaja kt kL..die ckp kL pengaruh kuat n x selamat..2 thn setengah aku jd org kL,mse 2 aku tgk abah pn da x risau sgt ngn aku..lg pn tiap hujung minggu aku slalu ada dpan mata die,sbb 2 lah kot die da x risau sgt...lastly sblm aku tamat kn pengajian aku,aku pn telah ber praktikal(hahahah btul ke ayat aku nie)..bermula di hari pertama aku praktikal..mak n abah gak lah yg anta..anta smpai jmpe bos,aku rse x sume org mak ayah die tman mse ari 1st prak...da cm ari 1st nk masuk skolah..smpai bos aku ckp"amboi g praktikal pn mak ayah teman"..aku hanya mampu tersenyum....mse aku start keje ,aku kne crik informasi pasal komuniti tmpat keje aku..abah jgak lah yg tman aku..x tau lah ape jd kalu aku g sorang2...bru2 nie aku ada dpt interview abah gak lah yg tman aku..abah teman aku smpai aku pergi mendaftar,n time  break mse sesi interview 2..org laen sume g turun minum,tp aku mls ttbe aku nmpk abah nek teman kn aku...fuhhh gler terharu aku....
p/s:Beliau seseorg yg akan sy bangga kan   <3 <3

No comments:

Post a Comment