Tuesday, September 13, 2011

Sudah 22 tahun rupanya......

sepatutnya entry nie di tulis pada 12 september 2011 tapi di sebab kan ke "bz" an....
ceh!!!! ke "bz "an sgt lah..ke "bz "an dgn panggilan percuma tu kan!kan!kan! hehehehhe

12 september 1989 -12 september 2011
 Genap lah usia anak dara En Mishan & Pn Sapiah yang bernama Norhasniza bt Mishan 22 tahun....
alamak da 20 ++ niee..kene pakai simply siti lah jawab nyer..heheheh

TAPI

Cik anisz semacam x caye jer yg usia Cik Anisz nie da 22 tahun...nak tahu kenape?
antara sebab-sebab nyer :

situasi 1:

bila mak nak tggl kan saya sorang2 dekat umah...

mak "anisz berani ke tggl umah sorang2?"
Anisz "berani lah mak,umah anisz bukan umah org lain pun"
kakak "tah mak nie..bukan nyer nak tgl budak kecik"
Mak "tah ler...mak x harap sgt nak tgl Anisz nie,rse mcm die budak kecik jer lg.. "
* sama jugak mcm En Abah 10x tanye berani ke x tinggal sorang2...

situasi 2 :

sedang tengok pameran kereta...

abg jual kereta:adik ke yg nk beli keta?eh dik,budak sekolah x leh beli kete lg..
mak :eh anak sy nie da keje lah..
* ayooo!! nak kene luku brother nie!!!


situasi 3:

sedang berhari raya di rumah adik arwah nenek..

mak cik "adik sekolah tingkatan bpe?
Anisz "hah! acik,saya da keje "
*babyface sgt ke aku nie??

kawan-kawan Cik Anisz yg sebaya Cik anisz rmai da yg kawen...
jgn nanti ada mak cik yg tanye bile nak kawen..
wow!! cer bayangkan..
Cik Anisz yg dgn ketinggian 153cm dengan berat...opsss!! rahsia! ckp mcmnie
"baby,came to ibu"
eeeuuuwwww!! x sesuai lg lah!!! heheh
excuse me Cik Anisz!!! awk nak tgu 153 cm tu berganjak ke 160 cm baru nak kawen ke?? jgn mimipilah sbb angka tu x kan berganjak naik ok!!

heheeh lg 1 mcm x sangka jer bufday tahun nie nie di wish oleh CEO P1 hehehehe....




p/s: terima kasih Ya Allah kerana masih mengizinkan ku bernafas di bumi milik Mu....

3 comments:

  1. untungla ada bos yg SAYANG staff camtu..kehkehkeh

    ReplyDelete
  2. anamizu : untung kat awk jugak sbb share bos hahahha
    tonah:heheh udah tua ler heheheh ..tQ :D

    ReplyDelete