Sunday, October 23, 2011

Bufday Boy + Anniversary......

"aku memang manusia biasa
yang tak sempurna dan kadang salah
namun di hatiku hanya satu
cinta untukmu luar biasa
andaikan saja kau tahu
aku takkan mudah berubah
aku kan bertahan selalu bertahan
sampai waktu memanggilku"

23 Oktober 2011     10.15 malam

Baru teringat bufday arjuna hati..patut asyk call jer ,rupe nyer dia dapat call free tp x ckp pun arini bufday die..
Tanye dia,kecik ati x org terlupa nak wish?dia ckap tak! okay fine, kalau aku da lama kecik ati..(biasalah ati tisu kan)Dia cakap xpe da biasa xde org wish,xde org bg hadiah...kesian nye...
untung kan jadi aku bila time bufday mak wish,kwn2 wish ,family wish...mak masak sedap2 time bufday,kadang2 dapat hadiah...hadiah paling aku igat mak buat sapu tgn siap kait nama aku lg (tapi da ilang,aku mmg x pandai jga barang)...

*To My Mr R...
Selamat Hari Lahir,semoga panjang umur,murah rezeki,Berjaya dalam kehidupan ,Di beri kesihatan yang baik,Berbahagia disamping saya (bluuuekkk!! ayat x boleh blah)
Nanti kita pegi makan kek + Tutti fruiti..

24 October 2011  12.01 Pagi
masih dalam talian...
Cik Anisz ;"bie da setahun kita ...."
Mr R :"a'ah"
Cik Anisz :"cepat jer kan.."
Mr R :"tulah,tak terasa.."
Cik Anisz + Mr R :"blablablabla........sampai tertido......"


P/s :baru ingat nak g deting minggu nie tapi Mr R kene pergi Terengganu lak!!! jgn lupe ole-ole tuk sy yer!!!


No comments:

Post a Comment