Friday, October 21, 2011

Hati Tengah Sensitif...

"Ku mohon temanilah aku
Jangan pernah rapuh
Di sepanjang umurmu
Akan ku jaga seumur hidupku
Beribu puisi yang ku untaikan untukmu
Ingin ku selalu memiliki kamu"

3 hari macam-macam yg jadi..kene marah,org ckp yg bukan2 pasal aku,kereta rosak,Mr R hilang x tau kemana.Hati semakin tercarik-carik,terasa hati trsangat rapuh..3 hari menahan mata dari menangis...

AKHIRNYA..

aku tewas kalah dgn emosi sendri..hujan turun dgn lebat seiring dgn airmata yang terlalu byk..
Aku ingat aku kuat tp aku lupa yang aku seorg yg berhati tisu,sensitif,selalu kalah dgn emosi sendri...
Terlalu tewas sampai terdetik untuk mati..Ya Allah, npe selemah ini aku...Tuhan tolong kuatkan semangat aku,Tolong kuatkan iman aku agar aku tak terjerumus ke lembah hasutan syaitan...Hanya pada Mu ku bermohon.....

To Mr R terima kasih sebab sudi dgr esakan-esakanku....walaupun cara pujukan seperti sedang memujuk anak kecil yg x dapat aiskrim
"dah,dah,jgn nangis..lap air mata ,buang hingus"
kelakar cara pujuk tu..tp it's ok dapat kurangkan beban yg aku rse....


p/s:nangis tu bukan tunujuk lemah..tp nangis tu cara mengurangkan beban yg tertanggung....


No comments:

Post a Comment