Saturday, November 5, 2011

5 Sebab Aku Tak Boleh Couple Dengan Mat Rempit..

"Aku manusia biasa
aku memang tak sempurna
daku bukanlah apa-apa
tanpaMu aku lemah"

5 sebab aku tak boleh couple dgn Mat Rempit :
  1. Aku mmg tak tahu,tak reti ,penakut bawak motor.(hakikat sebenar kaki aku tak sampai nak bawak motor)
  2. Aku mempunyai mulut yg bising bila naik motor.(kang tak pasal-pasal terjerit-jerit atas motor bila aku takut)
  3. Aku seorg yg terpengaruh dgn DVD..asal  mat rempit jer mesti awex die tergadai(hakikat sebenar aku tak tau lah)
  4. Aku punya pandangan tersendiri bahawa kereta lebih selamat berbanding motor.kereta mempunyai 4 tayar lebih stabil dr motor yg punya 2 tayar (hakikat sebenar kalau nak mati x kira kereta ke motor)
  5. Mat Rempit bukan taste aku..puiiihhhh!! (hakikat sebenar aku bukan taste mat rempit)

P/S :juz for fun~~~~ xde ape yg seriouss punn!!!! :P

1 comment: