Tuesday, November 22, 2011

~~~ Ubat Hati~~~

"selama aku mencari, selama aku menanti
bayang-bayangmu di batas senja
ku terbaring dan pejamkan mata
dalam hati ku panggil namamu
semoga saja kau dengar dan merasakan"

Orang cakap memaafkan itu indah...... okay! fine

"beta maafkan kesilapan tuan hamba " (kikiki da mcm raja lak :P.saya x mahu bersedih buat entri dalam nada ceria) okay da... jom kembali seriuuoss!!!

memaafkan itu mungkin sudah tapi utk melupakan mungkin payah...mugkin terlalu kejam aku bila seringkali mengungkit setiap kesalahan kau..tapi hakikatnya kau yg berlaku kejam terhadap hati kecil ini bila setiap kali mengulangi setiap kesalahan kau..

masih lagi kau mahu meminta hatiku......

nah ini hatiku! ku hantar kembali pada kau hati ku dengan keadaan begini

sekiranya kau mampu merawat hati ini,ia kan memjadi ke punya kau lg.....

# awak,saya ada tips mcm mana nak lembutkan hati itu....pergi merayu dekat pencipta hati itu agar pemilik hati itu lembut seperti dahulu....

p/s: terlalu sering menjaga hati milik kepunyaan lain sehingga lupa mengasihi hati milik sendiri



No comments:

Post a Comment