Friday, January 6, 2012

Kenangan tak seharusnya dilupakan...

"life isn't about finding yourself.
life is about creating yourself."

Ada org share gambar-gambar nie kat fb ..wt aku dalam mood kerinduan..pasti korang juga kan....

Dulu-dulu aku teror giler main bende alah..My little sister main bende nie kat tenet kalah..yelah mne biasakan zaman sekarang x main natang nie..diorg bercucuk tanam kat FB jer


Belon nie..pun aku suke..agak2 sekarang mne nak crik ea...

permainan yang paling aku suke..kalu aku jumpe bende nie kat mne-mne aku pasti beli..wat koleksi..

yang nie aku tak tau lah ape nmenyer ..tapi aku suke...skrg da x igat mcmne nak wat n cmne nak main...

jumaat lepas, mse tgu Mr R solat jumaat kat Mcd nampak ada budak tu tgh main bende nie tp yg bentuk mcm psp..senyum jer aku tgk bdak tu (dik kecik2 akak pun main gak) Si Akim anak buah Mr R yg umur 2 tahun tu pun main game kat iphone bapak die..gempak x gempak budak zaman sekarang??

p/s:Zaman kanak-kanak itu indah~~~

No comments:

Post a Comment