Thursday, November 25, 2010

sekaDar mencoRet.......

"Jangan pernah katakan bahwa cintamu hanyalah untukku
Karena kini kau telah membaginya
Maafkan jika memang kini harus kutinggalkan dirimu
Karena hatiku slalu kau lukai
Tak ada lagi yang bisa ku lakukan tanpamu
Ku hanya bisa mengatakan apa yg kurasa
Ku menangis… membayangkan
Betapa kejamnya dirimu atas diriku
Kau duakan cinta ini
Kau pergi bersamanya"



hujan lebat sgt malam td...aku x tau npe aku rse sayu sgt...mcm teringat kn seseorg...seseorg yg da tgl kn aku..sedar x sedar dekat setahun da aku cbe luper kn die..leh kte kn aku rse aku da luper kn die tp npe kdg2 ttp igat kt die....ada org penah ckp kt aku kalu time hujan lebat kte igat kt seseorg,mungkin seseorg 2 sedang igat kt kte....alangkah indah kalu ia adalah kenyataan....arini pg2 masuk ofis cm bese lah on pc,pas2 bkak email,pas2 on fb(perkara wajib)....ttbe mta ter tgk kt birthday... "mr H".. bufday die hari nie...tuk 3 thn lepas tarikh nie yg akan aku igat tuk tiap thn...tp arini npe aku x igat??cpt jer aku amik fon dlm beg .."hepi besday" ringkas jer ucapan tuk die x mcm thn2 yg lepas...msg masuk "temasih"...ringkas jgak die jwb...sudah lah anisz luper kn die,ku pujuk hatiku....5 minit pas2...ada calling masuk..num yg dlu aku penah hafal..aku angkat,sore yg ckup aku knal,loghat utara yg aku x pnah luper,gaya ckp yg sme mcm dlu,yg aku x pnah luper...."anisz ktne nie?""tempat keje "aku bls,kte msh sme mcm dlu kn,ske bergurau n maen2,dlm hati jer aku mampu ckp...ttbe die tnye pasal loan aku...."anis wt bpe byk"die tnye..."anis wt rm$$$$$$$$"aku jwb..."wah byknyer,nk kawen ke?"die tnye.."mestilah nk kawen"aku jwb.."kawen ngn sy ea"terkedu aku dgr die ckp,gurau jer kot ckp smbil gelak2.."x nk lah kawen ngn awk,bazir duit anisz jer"smbil gelak aku jwb..."ala kawen ngn sy kawen kt hotel"die gelak lg..."x nk anisz nk kawen kt taman"aku pintas..

jhatnye aku...aku da ada org laen tp npe aku masih igat die?? mungkin die terindah yang aku penah miliki...kte penah jd pasangan yg unik..klakar..beshh...mungkin sbb 2 aku xleh luper kn die...die x penah marah aku walaupn aku slalu meng april fool kan die...tp die x mungkin ada lg peluang dlm hidup aku...
p/s:mungkin skrg kte xde jodoh..tp akan dtg kte x tau lg....

No comments:

Post a Comment