Wednesday, February 2, 2011

kaU tipU tipU akU laGi......

mmg kepala otak aku nie kalu bab pikir kne kn org no 1 hikhihki...tbe trase nk kne kn seseorg...hai nsb lah badan spe yg terkne 2 hihkihhkhi..sambungan tuk brother yg kt entri hangat-hangat taik ayam 2..beliau lah si mangsa kikikiki...nasib lah yea abg..spe suh nk kwn sgt ngn sy nie.
4.30 pm..tgn cik anisz terus mencapai n5800 yg semakin hari semakin biul 2...opsss x leh ckp cm2 nt die majuk ssh lak aku nk bermukabuku dengan free nyer sebelum tdo @ menonton youtube disaat kemalasan meng on lappy..cter pe nie? tersasar jauh nmpk..ok kembali ke pangkal jln..menaip msg diteruskan .."salam,abg anis nk jemput abg n family dtg umah anis 31 febuari nie..anis nk bertunang..dtg tau" n then aku pn terus tekan send...
4:47pm...haiisshh xde respon pn..busan lah cmni...sekali lg jari cumil yg pendek2 nie memegang n5800 yg cumil 2..n then mendail nma beliau.."uiit abg!"..."uiitt! uiiitt!! nk kne ke? sorry lah bru jer blik site,eh betul ke nk bertunang?"aku ditanyanyerr.."eh btul lah,abg dpt kn msg 2"...aku tahan gelak. "da nk bertunang npe x ckp ngn abg?"si mangsa.."eh nie anis bg tau lah kn"pemangsa.. "yelah tp npe x bg tau minggu lpas npe bru bg tau arini?org 2 da merisik ea?tunangan ngn spe?bf anis ea?"amboi byknyer soalan ang duk tnye kt aku.."x tau spe"aku jwb sambil tahan gelak.."eh x kn lah x tau kot"ayat confius si mangsa..."btul..abg free x mse tarikh 2..cbe tgk calender.."adoii da x thn perut nk gelak."jap abg tgk" si mangsa..."eeiii taik tul lah anis nie menipu abg,eiii da rse putus harapan da  td...kecewa skit tau x..."smbil mengekek die marah aku..."hahhaha tu lah abg kn da kne tipu" x leh than nk gelak...  oppsss putus harapan apakah maksud beliau????

p/s:continue kt april fool nt kikikiikk

No comments:

Post a Comment