Monday, February 7, 2011

my LittLe siSteR ke MRSM TroLak...

semalam hari pertama adik kt MRSM,td pagi-pagi bgun tdo mak ckp adik call..awal sgt mak pn x bgun lg..uiissshhh da pandai da adik aku bgun awal kalu kat umah bkn main ssh nk kejut (hihihi aku pn sme)..mak ckp suara ceria jer mcm seronok...(suasana kt umah lak yg mcm x ceria).call ckp ngn mak suh bwk kn batal peluk!! uissshh adik aku nie kalu da ank bongsu mmg begitu..tdo kalu leh bantal keliling 1 badan...uiissshh x sabar rse nyer nk ikut mak g melawat die hiihhiih..tp kt rumah rse x besh lak xde org yg aku nk buli(hahahah jahatnyer aku,biasa lah aku kn kakak.),xde kwn nk rebut netbok mak,xde kwn nk rebut remote tv,xde kwn nk gaduh..pasni kt umah tgl aku,kakak,mak  n abah jer...nt kalu aku ngn akak g training tgl mak ngn abah jer...adusss!! cian nyer mak..agak nyer sbb 2 mak x bg ktorg sume nk keje kt luar..huhuuhuh..
p/s:semoga adik seronok kt sana,blajar rajin-rajin,jgn nangis-nagis.nt ari ahad kitorg dtg melawat.

No comments:

Post a Comment