Wednesday, April 27, 2011

jatuH cinYa laGi!LaGi,lAgi ku jAtuH ciNta...

tiap kali ku tatap wajahmu hati menjadi x keruan..tiap kali rindu ku tatap wajah mu di facebook mu...adeess!!! x keruan macam nie...nk tau x ngn mamat mne lak cik anisz jatuh ati??? mamat itu adalah ZAHIRIL ADZIM....

spe die??x kn x knal...lme sudah ku jatuh ati pada nyer sejak dlm drama Merah Putih...ala mamat yg pegang watak jd si merah...mse drama 2 tengah hot mmg slalu berkejar2 lah time balik class(aku pn x fhm cmne ktorg kejar padahal duk dlm bas..bas yg duk kejar2 disaat jalan jam)
sebelum nie jatuh cinta sbb tgk paras rupe die jer...siooottt!!! die mmg manis  dicampur dgn tahi lalat pemanisnya....aduuuhhhh!!! bisa cair dong....
tp td ptg ter bce blog die..adess!!!  mamat mcm ni lah taste aku.. mmg sweett!! nakal tu yg aku ske....bertuah kot bakal tunang die...
ttbe teringat sesuatu..setahun yg lalu..waktu tgh jln2 ngn Mr H (my exbf) dekat penang..ttbe ada 1 myvi merah dpn kereta ktorg...
Mr H :baby,merah kt dpan..jom kite follow die..
Aku :amende? (pending sekejap x fhm)
Mr H : meraaaahhh!!
Aku :owh!! u ,nk tau tak mcm merah tu lah taste yg i nk!! ngeeegegge (sambil senyum sumbing)
Mr H :ekkk!! (dgn muke peliknyer)


Mr H juga peminat drama Merah Putih tp bkn minat kt ZAHIRIL ADZIM tp minat kt DIRA...

p/s: Mr R sila jgn marah selepas bca entri ini......sekadar mengisi keboringan shja ngegegeg~~~~

No comments:

Post a Comment