Thursday, August 11, 2011

Awak,maafkan saya....

Malam nie Mr R x msg ,x call pun..slalu sebelum pegi terawih die msg,lepas blik terawih pn die msg..

"npe Cik Anisz carik Mr R,selalu x penah kesah pun die msg ke x,kdg2 msg die pun kau x balas"

hati oh hati knape ea kau keras sgt?selalu penting kan perasaan sendri selalu abaikan perasaan die.salah die selalu kau nampak salah yg besar,salah kau buat-buat x nampak jer.sekali jer die sakit kan hati kau,terus kau keras kan hati kau tuk maaf kan die.Tapi kau berkali-kali meluka kan hati die tetap die tersenyum manis pada kau...

awk,maaf kan saya..saya x tahu knape dgn hati sy?knape die menjadi sekeras-sekeras hati...mungkin salah sy bertahun-bertahun melatih ia menjadi keras sehingga die lupa untuk lembut semula..mungkin sebab Mr H hati saya jd begini.Tapi knape awk menjadi mangsa hati saya,Mr R?Mne pergi nya hati saya yg dulu?tlong sy Mr R,tlong saya kembalikan hati saya yg dulu.Maafkan sy Mr R kerana tak pernah menghargai setiap kebaikan awk.Betul org ckp bile da takde baru tahu nak menghargai..saya x nak jd macam tu...Maafkan saya andai awk benar-benar terluka,tinggal kan saya perempuan yg kejam tu,tinggalkan saya perempuan yang tiada perasaan itu,tinggalkan saya perempuan yang tiada rasa itu....
p/s : Mr R tlong saya kembalikan hati saya yang dulu.....

No comments:

Post a Comment