Friday, August 5, 2011

Awak,saya sedih sangat nie....

awak,saya x tahu nak curahkan isi hati saya kat spe?awak sy sedih sgt bile awk buat mcmnie...1 ari sy bersama awk sy seronok sgt,awk ikut jer setiap kemahuan sy,awk layan ape saje kehendak sy.sy x sangka dengan sekelip mata hati saya hancur bile terbce msg awk dgn perempuan lain.Mesti awk pelik kan npe sy x marah langsung bile sy da terbaca msg tu...kalau awk nak tahu sy sentiasa melatih hati sy jd perempuan yg tak cepat melatah..saya diam sebab sy nak bg awak masa nak jelaskan semua tu kat saya..saya tgu tp awk ttp  buat mcm biasa,macam xde ape2 berlaku...sampai sy sendri tnye awk. "spe perempuan tu?".. awak tunduk..lme baru awk ckp kawan...saya diam..saya berbual dgn awak mcm biasa,sy gelak dan bergurau dgn awk,awk igat x sy geletik perut awk,pastu kte sme2 ketawa..sy ketawa kan awk tp sebenarnya hati sy menangis..pastu sy tnye lg spe die?awk marah sy ckp sy x percye kan awk..awk kalu awk kat tempat sy leh ke awk percye kan sy selepas awk baca msg yg mcmtu??boleh ke awk?saya mtk no tel perempuan tu..tp awk diam,awk x bg pn kat sy..mesti awk igat sy nak serang perempuan tu kan...x awk,sy bukan jenis yg macam tu awk..sy x kan serang mne2 perempuan sbb seorg lelaki,sy akan lepas kan awk kalu hati awk dekat perempuan tu.mcm sy lepas kan Mr H sbb perempuan lain..sbnrnye mse sy mtk no tel tu sy sje nak tgk reaksi awk,sy nak tgk hati spe yg awk akn jga,nampak sgt awk sgt menjaga hati die,awk x nak die tahu pasal sy.sy nak tgk spe yg awk lebih lindungi ternyata awk lebih melindungi die dr sy...saya senyum tp sebenarnya hati sy hancur sgt2 bile tgk reaksi awk tu...sy pasrah jer,kalu awk nak pergi kat mne2 perempuan awk pegi..hati sy da kosong,rse tu da mati..bile rse itu da mati sy da x rse sakitnyer awk.Lepas nie awk jgn marah kalu sy da x mcm dulu...cume sy berharap suatu hari nt sy akan bahagia...kalu awk tipu sy pun bkn sy tahu kan tp awk jgn lupe Allah tahu awk.mcm yg sy ckp kalu awk tipu sy, awk x kan pernah rse bahagianya hidup ini walaupun sy sentiasa ada kat sisi awk.saya hanya berdoa pada Allah kalu awk mmg dilahirkan sebagai jodoh sy,dekatkan lah awk dihati sy,tp jika awk bukanlah insan yg tercipta untuk sy,sy berdoa Allah jauhkan lah awk dr hati sy..



p/s:awak,sy bg awk 1 lg peluang,harap-harap awk x sia-sia kan ape yg sy bg...

No comments:

Post a Comment