Sunday, August 21, 2011

Jangan Guna Perkataan Bodoh.

Baca Entry ini dgn Nada yg keras kerana INI SERIOUS!!!

Selama mak saya mengajar saya memasak,membasuh,menjahit manik,membuat kuih n whatever yg mak saya ajar untuk menjadi kan saya seorg perempuan yg sempurna dia tak pernah guna perkataan BODOH!!! tapi KAU cakap aku BODOH......(da cukup hebat ke KAU)

(Marahnya saya dengan KAU)


moral of the story:jgn gune perkataan BODOH  untuk mendidik anak..Jikalau anda menggunakan perkataan BODOH dalam mendidik anak-anak, anda adalah FAIL!! TIDAK LAYAK bergelar ibu bapa...

P/s : The best Woman in my life is My Mum... (Pn Sapiah) tQ Allah.....

3 comments:

  1. mak saye juge tak pernah sekali-kali gune perkataan BODOH dlm mendidik :)

    ReplyDelete
  2. bile time saye keje, saye asyik dengar perkataan ni je~ asal kena tenking jer kuar perkataan ni~

    T_T telinga sabar menadah, almaklum makan gaji~

    ReplyDelete