Thursday, December 8, 2011

Apa Yang Akan Di Fikirkan...

"Tuhan anugerahMu tak pernah berhenti
selalu datang kepadaku Tuhan semesta alam
dan satu janjiku takkan berpaling dariMu"

kalau tgk gambaq nie apa yg korang fikirkan.....

nak tahu ape yg otak aku sedang fikirkan :
  • gler hitam hati para perokok nie...
  • perokok nie mengalami kerugian yg amat sgt,cuba bayangkan kalu duit ditukar dgn rokok-rokok nie..compom leh pinang anak orang.
  • Perokok nie punya sperma yg x berkualiti (haha ni aku baca kat ne tah aku pun x tau)
  • haha ada gak perokok yg geli nak tgk gambar yg duk terlekat kat kotak rokok tu...

pesanan khidmat masyarakat tuk Mr R dr Kekasih yg cumil ini:
*udah-udah ler tu buat2 berenti.....sy tuntut janji awak nak berenti bila kite tunang ^_^

#kredit to Quze Alfayroe..heheheh curik gambar nie kat fb beliau...tp rsenyer die pun da benti merokok..god boy!!

p/s:Merokok nie nafsu..mcm aku...org rambut curl nak rambut straight..aku rambut straight nak rambut curl..haiiishh!!nafsu!nafsu!

No comments:

Post a Comment