Saturday, December 17, 2011

Di cium Spirit Of Forest ^_^

"The way you take my hand is just so sweet
And that crooked smile of yours
it knocks me off my feet"

"bila keyakinanku datang...." anda dlm rancangan jangan lupa lirik..ahaks!!hoyeeee!! xde kne mengena pun..macam x percaya da seminggu aku bawak kereta wira Incik abah yg panjang tang muntot tu...sebelum nie bawak kancil tecik jer (satu satunya kereta yg pernah aku bawak)...tak tau semangat mne tah yg boleh buat aku bawak kete tu agak-agaknya spirit of forest yg hensem dalam drama playful kiss tu da kiss aku dlm mimipi smpai bgun pagi aku dgn konfidennyer pegi keje drive kete tu (kuat sgt pengaruh DVD aku nie)..okay! fine kalu betul-betul aku di kiss oleh Baek Seung Jo pun ape salahnya heheh ....
dup dap dup dap dlm jantung tu Tuhan jer tau cmne...takut siot!!! slow gler kot bwak siap jantung leh nyanyi lagu penakut lg "ini tidak adil! tidak adil! bagi ku"... Ini lah salah satu sebab Asraf Muslim x pilih aku jd bini die,org dlm kete duk baca doa menaiki kenderaan,aku leh lak dok nyanyi lagu yuna....

bila aku terlalu excited dgn sesuatu,dekat beliau akan aku ceritakan: 

Aku :bie,takut gler bawak kete abah td..
Mr R :asal lak?sme je la kan.
Aku :Alah jarak pedal minyak ngn break jauh,igat kan da tekan minyak rupanya kaki kt pedal   break lagi..patut kete x jalan.
Mr R:owhh...dekatkan la...
Aku:boleh ea?cmne?
Mr R :g kat pomen,ckp nk dekatkan pedal minyak ngn pedal break..saya x sampai kaki pendek...hahahah
Aku :okay! fine..siap kau aku ketuk kau sampai kau sama pendek ngn aku!!!

p/s :Mr R nanti sy mkn appeton yea bia kaki sy panjang..bila da panjang boleh la nak g ngorat Sprit Of Forest yg encem tu ^_^

No comments:

Post a Comment