Friday, December 2, 2011

Orang Kata...

"langkah kakiku semakin sesak
saat dirimu hakimi hatiku
namun ku cuba selalu mengalah
ku lakukan demi cinta
meski kau selalu menyakiti aku
ku cuba bertahan walau sakit hati ini ku paksakan
dan aku percaya"
Orang suka cakap kalau suami lebih rendah dari isteri,pasangan tu murah rezeki...betul ke tidak tak tahu lah kan hakikatnya mcmne..bagi aku rezeki Allah yg bagi..tapi Allah bg pun atas dasar kerajinan kita mencari rezeki n kerajinan kita mengingati Dia kan...cuba bayangakan aku yg berketinggian 153 cm dapat En Suami yg lebih rendah dr aku...ohh man!!!! bantut lah spesis anak-anak aku nanti....


#kalau aku pakai high heel ,wedges yg berinci2 pun ttp aku kne mendonggak bile nk tgk muka Mr R dan ttp Mr R kene tunduk nak tgk muke aku..tu sbb lah kot Mr R suke pegang kepala aku..

 

p/s: Meminta pada yang Maha Pemurah agar kita di murahkan rezeki lebih bermakna dari mempercayai bende yg karut sehingga boleh menyekutukan yg Maha Esa...

No comments:

Post a Comment