Friday, January 21, 2011

dUit ToL orAnG JohoR.....

berbeza adat dan budaya...sesuatu yg bru aku temui hihhihi..tp mcm syok..1st g kenduri kawen org johor...dpat tgk cara bg duit tol diorg..mmg besh lah...hahahah besh lah sbb aku pn hulur tgn mtk duit tol...rse cm kelakar pn ada time tgu dpan pelamin..nsb baek aku nie mmg mke x tau malu nk duk dpn pelamin ngn kwn2...untung muke comei x lah nk malu sgt..ayat aku x leh blah ble kwn2 ajak duk dpn pelamin tuk mtk duit tol "eh leh ke nie aku mtk gak"?hahahahahah....1 yg kelakar aku terdgr dr mulut si pengapit pengantin lelaki "yg 4 org nie nk kne bg gak ke"? pengantin"bagi-bagi"....eh incik pengantin siap lah kalu x nk bg ea,aku dtg dr jauh tau....hikhihkhi....blik jer perak masuk jer dlm kete si super excited nie pn ape lg" mak,diorg kt sna kenduri pkai duit tol...anis pn duduk kt pelamin mtk duit tol..besh cm kelakar pn ada"..mak"eh x malu ke"?..si super excited" x pn ,kwn2 yg ajak"......
p/s:kawen ngn aku x kne duit tol coz aku org perak hihihihihi

No comments:

Post a Comment