Thursday, January 20, 2011

sElamAt penGantin Baru "IncHik pengAntin & pUan pEnganTin"

tanggal 16/01/2011 selamat lah member pling besh aku nie menukarkan status nya dr cik nadia kpd Puan nadia...mcm x cye jer kisah cinta tragis diorg ni akhirnya berjaya ke jinjang pelamin...nsb baek bkn pelamin angan ku musnah,tu tuk aku jer kot wakakakaak....3 ari aku menumpang teduh kt umah nadia nie..cewahh ayat nak dramatik saje...3 ari tu cm nk amik berkat nadia kawen jer mne lah tau kot-kot turn aku lak...cewah prince charming @ putera katak mana  lah yg nk terpikat lantas menghantarkan rombongan meminang kt aku nie...kuikikuikui..yg beshnye lokasi umah pengantin perempuan nie dekat ngn pantai so aku join sekali meng glamour kn diri tumpang sekaki bergambor outdoor ngn pengantin kt pantai...hihihhi...akhir nya tercapai gak hasrat nk snap pic kt pantai pkai bju kebaya....
p/s:selamat pengantin baru nadia & imran


No comments:

Post a Comment