Friday, January 28, 2011

hanGat-hanGat taiK kuciN.....

adess asal laki zaman skrg nie slow sgt ekk!!!!.... sbb 2 kot skrg orang da x heran ngn pepatah perigi cari timba..da bg hint-hint yg byk pn still wt-wt x tau...jap lg aku blah btul2 bru kau tau(hahahah ayat konon-konon rmai peminat)lg 1 peel laki yg aku geram sgt mle2 nk kawan bkn main lah semangat berkobar-kobar kalah bendera Malaysia yang tengah berkobar-kobar 2...tp kobar kobarnyer 2 kejap jer pn...pas2 mule lah layu cm bunga taik ayam ades...ni yg aku geram ngn sorang abg memerangkap mamat yg ku maksud kn..mule2 bkn main  soalan-soalan yg dilancarkn ke aku..."anis kalu abg nk dtg umah anis jmpe mak abah leh?"..."anis kalu abg nk masuk meminang anis leh?"..."anis kalu abg melamar anis trime x?".....adoiii ari2 soalan mcmni ape kes....seram sejuk aku.....tp  2 3 arini da xde soalan mcmni dr brother nie...bkn takat soalan jer msg aku pn xde....lg ape kes??? ...xpe die kte lg 2 minggu nk exam 2 yg bz smpai x sempat nk msg aku...kte tggu & lihat jelah apakah kesungguhan die nie akn di kotakan @ x....
p/s: opppsss lum lg nk kawen lorrhh!!! tp kalu da jodoh......

No comments:

Post a Comment