Saturday, January 29, 2011

mAk da peSan....

jangan di sangka air yg tenang xde buaya...i2 pepatah org dlu.Pepatah special tuk aku jgn sangka jln kampung polis x wt sekatan jalan raya...hah kn da kne kalu degil sgt ..mak da pesan kukiuikui...gatai sungguh polis 2 nk wt sekatan jalan raya kt laluan aku pegi balik keje(ske2 ati aku jer ckp brother polis 2 gatai da mmg keje die kne lah wt)...dlm kg jer kot..huhhuhu...org kata kalu x salah wtpe nk takut kn..masalahnyer aku mmg da salah..hahahah....ari2 pas langgar pasu bungga mak aku ngn muke x bersalah aku ckp kt mak "mak sorry x perasaan"....bkn aku xde perasaan sbb da langgar tp sbb aku da lambat nk g keje 2 yg wt-wt cm xde perasaan...mak aku pn pe lg"no flat kete 2 patah"..ades bru igat x nk trun dr kereta...kne gak trun n kutip no flat 2....huhuhu"mak ckp kt abah nt gaji anis ganti no flat bru" hihhihihi tp x ganti pn smpai skrg...teruk tul  aku lenjan kete abah...sorry yea abah....2 lah manusia  bila kemudahan da tersedia ada dlm dpan mata (buat-buat berubah ye cik anisz)...tiap hari mak bising 'no flat 2 ada yg lme,dipasang..karang ada polis bru tau"..aku"alah x kn lah polis 2 nk wt sekatan setakat besout 4 ke besout 5"....nmpk x kedegilan yg melanda aku nie...hah kn padan muke arini mulut mak btul2 masin...bru hijau muke kau mengelabah cik anisz oittt...sgt cuak...tp nsb baek lah x kne tahan...yg penting senyum hakahakahakah...smpai je rumah pe lg..aku kn si super excited..."mak ada polis td,adess nsb baek x kne tahan...cuak sgt".. mak"hah kn mak da ckp"....last-last muke aku yg ciut miut nie(perasaan lah lg td da nk hijau)kne gelak ngn sume org kt umah 2......padan lah muko ekau!!!!
hijau cmni lah muke aku cuak!!!!! oittt hudoh yer...x lalu bapak aku nengoknyer...

p/s: mulut mak mmg btull2 masin lah..len kali jgn degil....

No comments:

Post a Comment