Saturday, January 29, 2011

j@tuH cinTa....

siapa jatuh cinta pasti lagu in love
kata sixth sense berjuta rasanya loh
biar siang biar malam terbayang wajahnya

kalau jatuh cinta bisa jadi gila
semua enak dimakan sambil la la la la
biar hitam biar putih manislah nampaknya

dia jauh aku cemas tapi hati rindu
dia dekat aku senang tapi salah tingkah
dia aktif aku pura-pura jual mahal
dia diam aku cari perhatian

jatuh cinta berjuta indahnya
dipandang dibelai amboi rasanya
jatuh cinta berjuta nikmatnya
menangis tertawa kerana jatuh cinta

dia jauh, woi watpe di situ, siniii
dia dekat, aku senang hahahahaha
dia aktif, aku jadi lebih hiperaktif, hihihi
dia diam, zzzzzz yah tidur

oh asyiknya (ah yg benar?)
oh indahnya (yeke?)
oh senangnya (tak percaya?)
jatuh cinta



p/s:opppssss jatuh cinta bagai nk gila!!!!

No comments:

Post a Comment