Sunday, November 14, 2010

aku anak incik Mishan


hasil perkhawinan pasangan hencem+ayu incik mishan n puan sapiah dapat lah aku nie hah norhasniza..mak aku tgi kurus abah aku pn tgi kurus tp ttbe ank die no 3 nie bantut lak + chubby....abah aku bg mkn lebih 2 yg terchubby 2..aku nie cun x lah sgt tp tomey 2 ttp lah ada(org yg kte aku x kte).family aku biasa jer nk kte ssh x lah senang gak. abah aku leh bg anak2 die mkn smpai gemuk 2 kire ok lah...aku nie ank peneroka biasa jer..so i ttp org kg tau..tp kdg aku nie ske ter over dressup..kdg2 x sesuai ngn tmpat.aku igat lg pnah mse 2 bru abis spm..abah aku pn berjinak2 lah nk wt projek nenas so aku pn ikut lah die g kebun ngn mak aku..mse 2 dressup x igat siap pkai topi yg ala2 nk nek cruise..hahah smpai ada seorg pak cik nie(memerangkap kwn abah aku lah) ckp kt "yg kamo nie nk g kebun ke nk g wt video klip"..cett pak cik nie perli aku lak....(terkesima aku sekejap)...

 p/s:pape pn aku ttp igat pesanan abah aku,penampilan dri kne jga x kira kt mne kte berada...(fuyooohhh patutlah abah aku encem sentiasa,2 yg mak aku asyk melawa jer takut ada org laen kebas abah aku..)

No comments:

Post a Comment