Sunday, November 14, 2010

kUaT tiDo punYer paSal...

aku nie leh di kitegori kan kuat tido lah gak...bkn pe aku  nie kalu than ngatuk nt migrain,kalu aku migrain amik mse 2 3 ari bru ok,ble da migrain mule lah ada angin 1 bdn(jgn tego woo0 kalu aku tgh angin compom kne semburan)..aku kalu nk tdo kt mne2 pn leh asal mata leh pejam... dlu kt skolah aku dlm class aku lah ratu tdo(tp time cikgu masuk je,ble cikgu keluar segar lak..compom setan duk gayut2 kt mata aku smbil wt aksi gimnastik).. ada lah sorang cikgu nie nme die Adam lambert(bkn nme sbnr)..cikgu nie cikgu bm aku memerangkap abah angkat tuk class aku 5 Al khawarizmi (program mentor mentee)cikgu nie mmg garang gler tp aku suke sbb die besshhh!! (ceh cm iklan lak) tp kalu lmbat msuk clas die n markah exam bwah dr target die compom rotan nipis di tapak tgn kitorg(gler seram,aku pnah kne...2 ari mkn pkai sudu(cm poyo jer)tp ble da lme2 lali da sume 2)..aku nie 5 minit pertama jer segar(konon2 fokus), 5 minit seterusnya da start angkat buku(member sblah aku 2 da fhm,kdg2 die join skali) ....pehh tgh sdap2 layan mimpi dgn Justin bieber(nmpk sgt aku tipu,justin bieber mse aku f5 skolah tadika lg)aku terdgr 1 sore pgl nme aku "HASNIZA"..,aku pn aik mne justin bieber tau nme penuh aku nie,confius!!...ttbe kwn sebelah aku senggol aku,"weh cikgu pgl"...dah suda..."hah hasniza ape jwpn nyer?"smbil senyum2 sbb die tau yg td aku tdo. aku bkn x tau jwpn nye skrg nie aku x tau ape soalan yg die bg..smbil wt mke toye aku pn tnye kt kwn sblah ape soalan cikgu td..cikgu 2 senyum mcm da dpt agak yg aku x leh jwb..berkat mimpi kn justin bieber(tpu lg)idea mencurah2 bgaikn di ladang gandum msuk kt dlm pale otak aku nie...aku pn bantai jwb(yg aku pn x tau sbnrnye).."hah duduk"..peh selamat aku,betul lah 2 kot jwpn aku...ada versi part2 lak aku terkne lg ngn cikgu Adam lambert nie..nie sume sbb kwn sblh class aku..sdap2 aku tgh mimpi ngn Irwan syah...ttbe aku dgr ada 1 sore"spe anisz"...terkezut aku...yg kwn aku 2 pn menggong  g bg nme manja aku,mne ada cikgu pgl aku ngn nme manja 2..adoi!!! "hah kamo anisz,kjap anis kjap hasniza.mne 1 nie?2 kwn kamo pgl nk bg duit".."hah,duit"aku terkedu..."amboi duit laju jer,trus bgun dr tdo"...ek kne perli aku rupenyer...
p/s: slalu jmpe perempuan berangan jer dlm class..tp aku kuat tdo dlm class...

No comments:

Post a Comment