Sunday, November 14, 2010

biLa haTi suDah saYanG...

org kata kalu syg sume indah...tgh sayang kentut pn wangi..tp kalu dah cintun sgt pn berpada2 lah jgn smpai meluka ati insan yg menyusu kan kite sejak kite lahir..teruk kte kalu insan 2 x halal kan tiap titis susu bdn kte.cter nie xde lah kne mengena ngn aku(hope aku x jd lah cm2,luper diri & asal usul aku)...kisah nie bkn lah aku nk cter psal aib org ke ape,cme aku nk wt iktibar kt diri aku sndri, n korang kalu nk amik wt pengajaran pn aku x kesah.nie aku cter psal jiran sebelah mat tiri housmate aku lah....bercinta bgai nk rak smpai lupe kt org tua...smpai sanggup kawen lari kt siam,npe takut sgt ke nk bg tau kt mak ayah nk kawen,aku rse zaman skrg nie mne ada lg mak ayah x restu hubungan lah ape lah(melain kn laki 2 punyer peragai terang2 nmpk mcm komunis compom lah x restu)..xde mak ayah yg x nk ank die bahagia..aku rse org paling budus pn leh pk kalu org nk kawen kt siam 2 tentu ada masalah(salah 1 msalahnye compom laki 2 laki org)... Nak di jd kn cter minah(bkn nme sebenar) nie pn bwak lah husband kesayangan die blik kg jmpe mak ayah setelah 2 ari diorg nie nikah..abg minah nie bkn maen lah mrahnyer...tp mak ayah die senyap jer...(senyap bkn beerti x kesah tp sebenarnya diorg 2 da kecewa sgt ngn ape yg cik anak wt kt diorg)..da lah ank perempuan tunggal compom syg bangget sme i2 cik anak..disbb kn terlalu syg kn cik anak,puan mak pn g lah tlong register kn perkawinan cik anak kt jabatan agama...(msti lah kne dende)..Yg cik anak 2 lak wt2 x sedar diri ngn kesalahan yg di wt,suke suki die jer nk pilih tarikh nk wt majlis resepsi(betul ke aku sebut nie?bantai jelah)siap suke ati jer tempah pelamin,ape die igat wt kenduri 2 cm bli ikan bilis(ikan bilis pn mahal sekilo 20 hengget)...x pk ke malu mak ayah..alahai cik anak(jgn lah aku jd cm2)..pas 2 3 minggu aku dgr lak cter yg puan mak 2 masuk hospital,demam...rupenyer sblm puan mak 2 masuk hospital,die da g carik anak die,byangkn dr perak ke perlis x ke jauh...da lah puan mak 2 x bpe nk sihat..tup tup ble smpai perlis puan mak 2 pn call lah cik anak bg tau da ada kt perlis...ayat x leh blah cik anak"dah2 jgn dtg g blik"....peh kalu aku lah jd puan mak da ku sumpah jd helikopter senang aku nk g melancong...pehh terguris gler ati puan mak..menangis x benti smpai deman n kne kencing berdarah..skrg nie puan mak ada kt hospital xde spe pn yg tggu mak...aku yg dgr pn rse cm pilu nyer...(mak doa kn anisz x jd cm2)

p/s: abah,anisz x nk kawen lari sbb anisz tau kalu anisz kawen abah nk wt meriah2 kn hihihihi

No comments:

Post a Comment