Sunday, November 14, 2010

sAkiT aSmaRa parT 1....

"diam-diam,berpandangan ,
mata bertentang mata
malu-malu..aku malu..
kau buat mengitu"
aku rse korang mesti ske n layan lagu nie...nie pn slah 1 lagu pebret aku...tp disebalik lagu nie ada tersirat sesuatu tentang aku n lagu(cewahh cm tajuk drama korea lak)....

hah ni lah yg terjd kat aku(perkara yg pling aku x ske)main jeling2 smpai aku terjatuh cinta...pas2 ske senyum kt aku(kalu senyuman 2 tawar xpe gak nie manis)...tp dlm jeling2 nie byk da aksi cumil aku yg die da tertgk(aksi cumil = aksi2 x bpe nk senonoh aku(maksudnyer yg x bpe nk sopan lah bkn aksi 18sg))kirenye mamat nie sgt lah bertuah dpt tgk aksi2 clumsy aku 2....sbb aku nie kdg2 ske control ayu(dpan mak2 jer)...
gler x sakit kalu korang jatuh cinta...yg aku nie bkn jer sakit ,siap parah lg sbb ktorg nie x penah aman pn asyk gaduh jer...mamat nie lah, aku pn x tau ape msalah die asyk nk crik pasal jer ngn aku..aku snap pic,die kte aku tiru die posing,aku gne bhasa "kite",pn jd isu,org komen kt pic aku pn die marah...pelik gak aku tgk die nie....(x fhm aku)..

korang rse aku perlu tggu ke??xde hint pn dr die....(belasah jer lah)..
part nie aku benci...tah ble mse nk bersma nyer aku pn x tau.....


p/s:sad ending upe nyer epilog cinta nie...dah2 jom g karaoke lagu nie...
 

No comments:

Post a Comment